Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

18 januar 2011

den som intet våger, intet vinner!

Da er det på høy tid at jeg blogger! :)
Har tenkt lenge på om det er noe for meg, og ser at jeg har så mye på hjertet at dette er perfekt for meg :) Hva bloggen vil inneholde blir sikkert alt fra A til Å, litt på norsk og litt på engelsk. 
Jeg fylte trettifem år i går ( hurra for meg! ),  og i den forbindelse har jeg blitt enig med meg selv at jeg skal bli flinkere til å gjennomføre ting jeg tenker på, og ikke bare la det bli med tanken! 
Å jeg tenker masse!!! hehe :)


Så, dagen i dag har så langt vært super! Min sønn Victor Benjamin på 5, har vært hos tannlegen i dag-og får en tøffing han er!!! Bare skryt å få! Det gjør meg sååå glad! :) 

Vi mennesker elsker jo å få skryt, vi vokser og blir sterkere av det! 

I kveld er det Zumba <3 og her fortjener virkelig di to jentene som trener oss masse masse skryt!!!
TUSEN TAKK energiske å gledespredende Kristina Romfo og Cathrin Sørlie, you girls are amazing!!!!

Nei harru sett så mange klåkka er....på tide å dra på arbei får så å hente mine 3 englebarn å eta meddag :)  på menyen idag er det feskpinna- barnas favoritt! :)

Gooo tirsdag!! 











1 kommentar:

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)