Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

14 februar 2011

jentetreff

Lørdagen tok jeg turen opp til Trondheim, for å treffe igjen gamle venninder :) Jeg sjekka inn på hotell Augustin, og fikk et par timer der før jeg vandret til Graffi-
forøvrig min 1 gang dit-såååååå hyggelig å se igjen alle sammens og også treffe nye folk!! 
Grillspyd og øl ble bestilt, og jeg nøt middagen i lange åndedrag :) sjeldent jeg har tia til å ta meg god tid, men det gjorde jeg- og middagen smakte fortreffelig!

Videre gikk vi til gamle Bør Børson, å jødemæta!det e lææææææææng imellom mine discotura skjønne æ!!! :) men d va både arti å interesant :) Det vart litt nættverksbygging på mæ da :)
å det ble det også på nashspillet, som varte til the early morning....men det e som æ si: du får det itj nå meir arti einn ka du gjør det te sjøl!! 

Kom hjem på ettermiddagen og ble møtt av mine 4 hærlige gutters massive koser og klemmer ;)

Takk til alle som ga meg en uforglemmelig morsdagsfeiring!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)