Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

09 mars 2011

en gledens dag!

ENDELIG er 14 dager som gressenke over!! JUHUUUU!!! Skal bli særs godt å få hjem papsen vår!! Kjenner at følelsene bruser litt ekstra idag :) god følelse å være like(om ikke MER) forelska!!
Velkommen kjære!!!
OI! I skrivende stund, tenkte jeg å fortelle noen ord om "våren" som dukket så -hjærtelig velkommen fram- her forleden :) men sannelig så snør det der ute nå! bare liten halv time siden jeg og guttongen var i skogen og inspiserte hytta hans, i joggesko å tynn jakke. Ska si det skifte fort! 
Det er vel ikke til å komme utnom, at Mars måned er en vintermåned! I god tro, satser jeg på at våren er like om hjørnet så joggeskoa skal få stå i yttergangen! Gleder meg til å ta di ordentlig i bruk!
Onsdag er også lillelørdag og her i huset bruker vi dagen for alt den er verdt! kos kos fra morgen til sent på kveld, for store og små :)
Og jammen er det ikke helg snart! JABBADABBADUUUU!!! :p
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)