Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

05 april 2011

alternativmessen i Trheim

 i helga var det alternativmesse i trheim, og jeg sku stå på stand for butikken Etikken
denne dagen hadde jeg gledet meg til!! ikke bare var messen noe jeg leeeenge hadde lyst å gå på, men å kunne hjelpe og bidra med arbeidkraft (smile, heisann, smile,takk for handelen,smile,velkommen tilbake,smile..... ) godt å føle at andre setter pris på deg også :) Dagen gikk smooth from 11 a`clock to 20.00- Jeg var ikke alene (hadde blitt i det meste laget tenker jeg :) )  Så supre Tobias og gode Mari var også satt opp som gode hjelpere :) tusen takk folkens!!for å gi massasje, god te å posiviv energi!! :) riktig så kåvsi va det :)  synd jeg ikke hadde anledning til å bli lengere, men det planlegges en helgatur snart-gleder meg! :) særs godt var det å komme hjem til min kjære, jeg var dypt savnet ;)


Jeg traff bare hyggelige folk! både kjendiser og fikk meg nye venner :)  det alternative miljøet er et behagelig miljø, noen syntes jeg var litt ut på jordet...men sånn jamt over realistiske- hjelp til selvhjelp er vel den setningen som går igjen gjennom hele linja.... kikket for det meste...mye pent å se på,  å på slutten av kvelden fikk jeg litt hjelp med ryggen min av naprapaten fra kr.sund. ble litt mindre stiv, og litt er bedre enn ingenting!  får se om jeg bestiller meg time hos di, har gått litt bedre di siste dagene. så jeg får se det an til over helga.
Fikk meg en sten med min venn Nina, som skal legges på det 3 øye... skal sette av et par timer en kveld og lese litt om temaet og prøve denne stenen. kan bli riktig så spennende på om det gir noen form for utslag av en eller annen form!




er du alternativ i noen form?har du gode alternative tips?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)