Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

15 april 2011

Økologisk frukt og grønt

ENDELIIIIG!! Fikk ny ladning av frukt og grønnsaker idag, kan tro storebror ble ekstremt glad!!! "åja mamma! slik søt frukt" :) hehe, han vet hva som er forskjellen på øko og ikke øko frukt, å det er jo vell og bra-men når han i tillegg skryter over hvor søt frukta er, og  at han, (han på bare 5 år!) sier at denne er bedre enn den vi har brukt å kjøpe i butikken, ja da er det ingen tvil hos mor lengere! ingen tvil over at jeg gjør kloke, sunne og fornuftige valg når vi velger hva slags mat vi gir barna våres!!! 
Vi har denne ordninga via bygdas sportye familie Sørlie

så i helgen blir det bla. hjemmelaget quakamåle dip, hjemmelaget fruktsalat,økosalat/fetaost å tunfisk  til mams til kvelds :)
dette kaller jeg kos til kroppen min!! ::)

 

1 kommentar:

  1. God kveld, nabo! Jeg var på etikken i går, flott butikk. Kjøpte blant annet en ladning med sjokolade - den er jo knallgod! Blir vel dugnad i morgen. Og kaffe? :)

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)