Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

26 april 2011

påska 2011

Denne påska hadde vi gledet oss enormt til, da ifjor var pappsen på arbeid. Men pga. særdeles tykk tåke uti nordsjøen ble ikke starten på påska slik vi hadde planlagt. 
Vi ventet hjem pappsen dagen før skjærtorsdan, men han kom ikke før påskeaften.
Ble noen lange dager for barna ( mye tv titting da været var dritt!) 
og du kan tro di var hoppende glad da bestefar kom kjørende opp til huset vårt, med selveste  Pappa i bilen!!! 
Må innrøme jeg felte et par gledestårer da :)
Vi hadde pyntet huset med påsketing som alle ungene har laget oppgjennom tia,  gamle skatter det er noe av det kosligste jeg vet om! di også tror jeg, for di lo masse når vi tok fram pynten :)
selv hadde jeg bevilget meg nye middags tallikker, gule sådan :) lang oransj duk til spiseboret og ei stykk hønemor.
Gult er kuult!
Finværet kom også, så vi har hatt noen hærlige vår dager her hjemme! Ikke gått på ski eller fjellturer, da vi har vært forkjøla.
Ellers er Victors minidrivhus stor stas, mange! sukkererter som har kommet opp til overflaten :) det gror særdeles godt i vinduskarmen her oppe! Lykke i heimen


Håper du har hatt en fin fin påske :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)