Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

02 mai 2011

en fin fin tur me mørelinjen te Trheim, fram i 7 til min søteste snilleste Cicilie ;) 
utroli mye rart vi kvinnfålk kan få sagt på så kort tid :))

hadde tenkt oss ut på pøb,men ble plutselig så sprek at vi tok en sykkeltur isteden :) 
Sulten kom å tok åss og det ble bestemt: pitzza fra Mona Lisa !!  vi bestilte "parken"  med bærnes, å jedemeta deinn va gooooo!!! det har gått 7 år siden jeg var i Ila, men jeg husker godt hvordan pitzzan smakte! :)  Godt å være på besøk i kjente omgivelser :)  

 
Tidlig kveld, da det jeg måtte rekke Etikken før jeg dro hjemover.




nytt denne turen var:
Whole Earth Sparkling cola,
bio ice 10 stk pk, 
bakepulver, vaniljepulver,
peanøttsmør u/salt, ny type sjokoladepålegg,
Pawrugolla pepper (som smaker virkelig forfriskende over salat med avokado!) , mandelsmør, svarthyll og tranebær saft. 
dags for en ny runde med: 
masse Divine sjokolade, 
Einerlåg shampo/balsam (både jeg og gutta bruker denne), 
Taste of nature bars( smart å ha med seg på fjellturer),
masse Løfbergs kaffe, nå med refill (min favoritt øko kafe),
intimservietter (alfa og omega 1 gang i mnd!) m.m :) 


lykkelig og klar for hjemreise, godt jeg fikk med meg lesestoff  :)  ♥ ♥ ♥









 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)