Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

07 mai 2011

grendadagen 2011

 Dagen startet perfekt :) oppholdvær og formen på topp :)
solgte bakels å græt samt kaffe på stand til Halsa Hesteklubb, grøten gikk fort tom og det ble en god del liter kaffe! det var bla. cupcake og foto konkurranse, mage glade vinnere!
jeg tok 1 lodd, Halsa IL- og trur du ikke jeg vant da!!! jeg sa det til nabojenta  at jeg skal vinne!! å magefølelsen min stemte bra!!!
dette vant jeg :)

 etter en svært så vellykket dag ble det en pils oppå taket til kiosken til Asbjørn, for den skal rives!
å det var deiligt skal jeg si deg! ;)
nå har jeg kommet hjem, nyter en øl til ;) hærlig hærlig lørdag!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)