Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

03 august 2011

karistua

Idag tar jeg ei uke ferie fra jobb og vi reiser utover til hytta til mamma. hytta ligger på ei øy og heter Karistua <3  denne gangen har vi tenkt og bli i en stor uke.
vi bruker den så ofte vi kan, og med det er det forpliktelser- 

får besøk av både gjensidige (for å ta en befaring på en skade på grunnmuren) og eiendomsmegler (for en verdivudering).
skal også ha snekker, såm kan se over hytta og fortelle oss hva vi trenger å gjøre før vinteren-da vi har bestemt oss for å ta noen grep nå, det fortjener karistua!!



selv om det ikke er lenge igjen av sommeren, har vi fått i nye hage stoler.så til neste sommer kan vi ha mange flere på besøk :) sovesofa har vi også fått i, den tar vi med til neste vår- vi klarer oss med det vi har til da, og ikke er det noen vits å fylle opp hytta med møbler, om den skal pusse opp ;) 



På øya bruker det å være øyfest, så det skal vi planlegge-blir nåkk en sensommer fest :) 
dette har blitt en tradisjon, selv har jeg ikke deltatt di siste årene, men gleder meg til å treffe nye hyttefolk og gamle kjente :) med både fotballkamp, grilling og mye morro for barna- for det har det blitt, mange barn med årene!  :)) så denne gangen gleder jeg meg vilt!!

Håper vi får noen dager med sol, oppholdsvær om ikke annet!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)