Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

07 november 2011

fra mørkloftet...

I helga var guttene og jeg på hytta, for å stenge av for vinteren...
(satser på å komme tilbake når isen har lagt seg godt! :) )

Lørdagen var det solskinn og varm temp. perfekt til å ta en tur oppå mørkloftet....Egentlig er det ikke med stor begeistring jeg klatrer opp stigen og kryper inn....tufse mye edderkoppa å Det like æ itj!! :)

Vet det ligger 2-3 par gamle ski, og jetski der oppe. Husker fra tidligere å ha sett en koffert der oppe...å riktigt det!  Desverre har det vært fukt der oppe, så kofferten va litt misfarga inni-men utapå såg dein heil ut, støvete og spindelvev har sin sjarm....





Herre skøyter og skisko, disse har familien brukt flittig oppgjennom årene her på Karistua.
På vinteren er isfisking en fast aktivitet til stor glede for store og små, og skigåing over og rundt øya-
Det gledes ivrig til årets vinter!! Bålkos på isen, latter og fisken som biter på kroken :)))
Flere gamle ting kom fram, kommer tilbake til det :)

:)












1 kommentar:

  1. så fine bilder- begynte glede meg til vinteren jeg nå! Bare det blir sånn skøytevinter, ingen garanti for det på Vestlandet.

    Kjekt du fant veien inn til meg, så jeg fant veien inn til deg! Jeg legger meg til som følger når systemet er oppe, fikk det ikke til nå...:(

    Men ha i hvertfall en fin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)