Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

10 november 2011

ØKO GLEDE


green spirit- organic pleasurer


til jul kanskje....ja det hadde slettes ikke vært så domt!litt ekstra til mor! :)
ser det er på tide å spandere på seg selv litt nye produkter! det begynner og bli lenge siden jeg har kjøpt noe nytt, da jeg har brukt sminke og hudpleie produkter som inneholder poisen poisen poisen :(
Huff å huff... (har egentlig vært tom lenge, men jeg er slik at jeg Ikke trenger å gå med sminke 24/7!! Rart? ;-) Muli det, men slik er jeg bare...
mascara, øyenskygge, lebestift og kanskje en liten rusj boks.... holder vel i massevis det.... :)

 Har Du handlet derifra, har du en favoritt kanskje? Do share ;)

GOOOO tårsdag, snart hælg jo!!!  :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)