Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

17 januar 2012

Æ har bursdag :-))

HURRA FOR MEG :))

denne bursdagshilsen fra mann og barn :)


 Mange hilsner på tlf og FB :))


gave med omtanke fra verdens beste nabo <3

Fått såve leeeeenge i dag, og deiligt å bli servert favoritt`n frokost/lønsj av min bedre halvdel, som jeg fikk gaver med mening i  :))

for ei vaskekjærring er jo dette snop :)

perfekt!for mine stive muskler !!



Dagen får nåkk en høydare når guttene kommer hjem :)

Føles som en god dag :)






(slettet rett og slett mitt siste innlegg, da jeg var litt lei meg når jeg skrev det- og
 i dag er en god dag! ) :))

2 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj, litt sein her. Men veeeel overstått bursdag!!! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. ;) Ka koseli Line Katrin! Takk ska du ha! klem tebakers :)

      Slett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)