Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

10 januar 2012

kan tenke selv, men.......

Jeg kan å tenke selv.
Dog ofte synes jeg det er oppmuntrende og lese horoskop. slike dags og måneds horoskop.Har 1 gang bestilt års horoskop, skjønnte ikke så mye av det, så det ble lagt i en skoff.
Nå for tiden leser jeg tarot kort fra http://esterella.no/ et nytt kort for hver dag.
Og jeg må si, ofte stemmer det ganske så akkurat! Ikke hver gang, men det er en rød tråd der, og den ser jeg at jeg må bli flinkere til å følge! Jeg er litt sånn stuck in the past, og finner det vankelig til tider  å være her og nå. Ikke sånn kroppslig, men tankemessigt sett. Det er ganske så irriterende. Fordi,
fordi jeg har fått diagnosen ADHD. I en alder av 35 år (soon 2 be a hole year older...grump!) Som en voksen kvinne, får jeg altså denne diagnosen "tredd over" meg. Mye!faller jo på "plass", men jeg kjenner fremdeles, om ikke verre, denne usikkerheten:gjør jeg dette riktig, blir det bra nokk....osv

Så neste uke skal jeg begynne på medisin, (jeg fikk diag.i nov, og bestemte meg at jeg skulle trene i 3 måneder for å se om det hjalp,isteden for å putte i med tabbiser-alle støttet meg på det- Men når hele familien, riktignåkk til ulike tider, ble syke.rett før jul, rett før mannen skal ut på arbeid, rett før jeg skal være alene med våre små- ja da er det ikke tid til å trene! Og nå, gidder jeg ikke mere. Får bare prøve denne medisinen da, og håpe på at det går bedre, slik at jeg får trent, får komme meg opp og fram! Det vil jeg jo!
Så disse dags horoskopene sier det jo, "legg fra deg gamle mønster, for å komme videre- at jeg er flink, men trenger utfordringer og variasjoner-stole på deg selv...".bla.

Tror det blir spennende tider framover.






1 kommentar:

  1. Takk for kommentar :) Desverre bor vi i et lite hus, så frem til ungene flytter ut (om 15-20 år..), så må vi dele kontor.. Mannen min skulle ha lest kommentaren din om LP-spiller, for han har mast om å ha LP-er og LP-spilleren på stua i noen år nå.. :)
    Lykke til med testing av medisiner! Min svoger fikk diagnosen i en alder av snart 30 år, og begynte da på medisiner. For han funket det veldig godt.
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)