Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

28 januar 2012

klar for rååååsa party !

Såklart blir det rååååsa sprudledrikk til festen :) har ikke smakt denne før, så det blir spennende da jeg er litt kresen :)
mitt råsa antrekk har fått litt justeringer, da jeg kjøpte en kjole som var Alt for stor på en måte og alt for liten på en annen ;) 
råsa smykke, ørepynt og veske er i boks :)


klar for rååååsa party!!


2 kommentarer:

  1. Rosa fest?
    Så stilig!
    Håper du koste deg skikkelig.

    SvarSlett
  2. venninde som feira 30 års dag, å da skulle det gå i råååsa :)
    klarte å få på meg mykje råsa stæsj, og har fått min dose rosa!! ;)
    koste meg sååå mye at jeg er litt urven i dag å faktisk :-p
    Det blir lenge til neste utfart!

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)