Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

02 mars 2012

Give away med Booja Booja sjokotrøfler


Via http://frokenbittersot.blogspot.com/


kom jeg over Denne fristende give awayen :)))

 

SJOKOLADE-TRØFLER!! WOW! har aldri smakt verken raw sjokkis eller trøfler, så denne måtte jeg selvklart bli med på! Og nå kan Du også!
Har nylig oppdaget Ragnhild`s blogg, men ser likheter da hun elsker sjokkis Å granatepler!! ;)
gleder meg til å bli kjent med bloggen hennes!! :)

sleng deg med du også, fristen er 4 mars.
GOOD LUCK! 









1 kommentar:

  1. Så koselig du ble med på Give awayen:)krysser fingrene for deg ;)
    Alltid gøy å finne nye blogger! Skal se meg rundt her nå :) god helg til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)