Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

11 mars 2012

Gledelig gjenbruk!

Søndag 4 mars ble det arrangert bruktmarked her vi bor.


Jeg hadde et bord, med ting jeg ikke har bruk for lengere, ting som har blitt for lite (alt for lite ;) )
 og blitt for stort (faktisk ;) )
Prisene gikk fra 5 kr til 200 kr.
Lysestaker i brunt og black, støvletter ,treskofinsko :) boots,  inspirasjonsbøker,
 gammel anorakk til barn,gammel hvit sommerkjole,bad taste klær,
hjemmestrikket leggiser :) flees og ull til barn og voksne å masse masse mere :)

 (Skal ta en dag å fotografere di tingene som ikke ble solgt, kanskje noen vil kjøpe )
 Vi har Alle noe vi strengt tatt ikke har behov for :)

 Jeg solgte ikke så mye av mitt, men nokk til at jeg kjøpte meg  heimbaka kak, kak stekt i steinovn,
 2 brune plast bokser av Erik Kold til 10 kr :))

snop fra Skogan Friluftsgård , litt nips og naps :)


varer fra Skogan

bla fairetrade varer


Hun som tok initiativ til arrangemanget er :
http://gledelig-glede.blogspot.com/2012/03/gledelig-gjenbruk-en-drm-ble-til.html
Desverre hadde jeg ikke med kamera mitt så gå inn og les innlegget hennes fra dagen :)  


vi hadde det veldig gøy og selv om mange av oss var nærvøse før dagen,  gikk alt smekkgodt!! 
Så bra gikk det at vi skal gjenta suksessen til et fast arranemang affal 1 gang i året :) 







Anbefaler alle et slik arrangemang!! :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)