Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

09 mars 2012

Surnadal trening og velværesenter

I går kveld tok jeg og gutta boys turen til Surnadal for å overvære åpninga til surnadals nye trening og velværesenter. Vi kom litt før snorklippinga av ordføreren og før det ble for fullt der inne :)

Ann Kristin Bruset/ Eier og trener

demo av barnezumba :)


Guttene synes bothcampen var råååkuul og fikk prøve massasjestolene :) vi åt deillig sjokoladekake og fikk sett oppvisning med barnezumba :)
Dansesalen var stooor og høyt under taket, stooort pluss!!! :)

Hærved åpnet! :)

Gleder meg enormt til jeg skal dit for å trene! ! For meg blir det yoga og zumba :)
Har også lyst til å kjøpe meg et par timer med personlig treneren Jan Helge Uggedal, men ikke før jeg har fått spart litt, da det koster 400 kr for 1 time! Dog er  jeg overbesvist om at det er en ekstra motivasjon å ha en PT :)
les artikkelen nedenfor, sjekk klatreveggen ! :)



http://www.trollheimsporten.no/aapnet-nytt-opplevelsessenter.5030479-137312.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)