Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

17 mai 2012

prosjekt= 17 mai kake

Klokka viser snart halv ellve på kvelden og jeg har akkurat kommet inn fra siste rest av dagens hagearbeid.
og kveldens yoga økt gjorde susen etter en hektisk uke!kjenner jeg godt kunne lagt meg nå....

men så var det dette "prosjekte" mitt da....Ann Kristin gjør ting hun tror hun ikke kan.


Kakebaking er jo da min aller svakeste side når det gjelder å brillijere i ulike kokkekunster :)
(tilbehør av grønt er jeg en mester på ;)

Dagens Dagbladet -ute og inne-  frister med Sukkerbrød med yoghurt og mandler :-)
Det hørest friskt ut synes jeg! Oppskriften fremstår som enkel, så det gjenstår å se hvordan min utgave blir.... :))

mandler er hjerneføde :)


Kvart på ett, bunnen er straks ferdigstekt og skal få sæ eit kvarters hvile før dein havne i frysern.
Mens vi kose oss med 17 mai frukost som ska vara lææææng,
ska e dander min søttendemai kake med jordbærcoulis og yoghurtkrem  :-D

woop woop! kjinne æ e lite`speint! :) 

hvordan skal kaken bedømmes mon tro?....     

Har invitert fammen på svensk kaffe, bakels med røros rømme, mors 17 mai kake, urteoster,spekemat,blåbærte :)) 

 Å softis!


Ønsker dere  ♥ alle en gledelig 17 mai!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)