Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

06 august 2012

I`m Sooo Lucky!! I can feel it in my bones!

I am married to a drummer
The Retro party was mindblowing when it comes to the hole experiense
from early saturday To late sundag morning!!
A special stage, the lights and the sound was better then Tahitifestival!
Folks having the time of there lifes  
 A peace and love gigg

Seriously the night of sweet dreams has all forgotten me.... I have so much to think about the store!! W e would really like to open friday.....

I mårra skal det skrues sammens hyller! Håper det går fort! (kanskje hjelper det med litt arbeidsmusikk?)

En god del vare er kommet, flere er på vei-noen tester vi i startfasen, for å se om det har vekstpotensiale.

Det ventes på tilbakemelding vedr. øko kjøtt av ulike slag
(bare kom med ønsker her eller på min private mail adresse)

Brustyper er bestemt, godis`n har blitt testet :-D og det har blitt baket med heldige resultater-
Nye meltyper er og blir og finne i melhylla forhåpentligvis innen skolestart :-) En fresh-pack til lunsjen, med ferskpresset juise hadde vært hivens! :-)

Det er viktigt å spille på lag, når enn skal presantere noe nytt-og det skal vites at jeg er ydmyk ovenfor denne viten som jeg vil vise og dele!
Jeg er ingen utdannet forsker eller matematiker-
men jeg er en heldig livsnyter som har fått lære av ærfaring-
Ei gomat-ræv, an eco-chick-  kjært barn mange navn...


 Og Ja, jeg fikk tatt noen bilder! Så di kommer i morgen når jeg får dangla meg ti å leite i kabelen.

Nevnte jeg økologisk iskrem???? *blonkesmilefjæs*
                
Hva tenker du om disse firgurene? Jeg skal gi deg et hint....5 ulike kjente smaker....her 3 av di.tenker di smaker godt med en varm kaffe el frisk te


Er du klar for skolestart?skal du studere, eller har du små som du skal sende avgårde? Her teller vi dagene!di aller siste sommerdagene.....måtte bare sola skinne på oss ei uke i strekk nå!!
Storebror mista ei fortann ikveld!Stas! :-)))

Happy weekend to ya`all!! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)