Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

11 januar 2013

god helg!!

Mårn mårn der ute! :)
Endelig er vi kommet til helg, og denne har jeg virkelig gledet meg til!! Jobbhelg og alle iheimen er så å si i toppform etter sykdom siden lille juleaften.

Reint Logisk arrangerer BRA MAT kurs i kveld og er
et kurs for deg som ønsker inspirasjon i forhold til bra mat,
for deg som ønsker å endre kostvaner,
og for personer som trenger å endre levevaner
for å forebygge sykdom eller leve bedre med diagnoser de allerede har fått.
Kurset og kurslederkurset er utviklet av Helsedirektoratet sammen med
to eksterne ernæringsfysiologer og ble lansert i august 2008.
Vår kursleder er Cathrin Sørlie, utdannet kostholdsveileder fra
Norges idrettshøgskole.

Kurset starter i januar og går over følgende fem fredagskvelder kl 19-21.

11. januar: Bra Mat for bedre helse. Små skritt, store forbedringer
18. januar: Må det søte liv smake søtt?
8. februar: Fettkvalitet og varedeklarasjoner
1. mars: Maten er servert!
22. mars: Veien videre

Veldig spennende!!! :-)


Da fyker jeg på jobb og idag skal tvillingene få bli med :) 

Glad helg til deg og dine!! 

:-) 


(Etter 2 dager i Trheim på Nasjonal økologisk kongress- smiler jeg bredere og hjertet dunker sterkere-jeg har hatt det så kjekt og fått erfart så mye!! mer om det etter helgen.... :-) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)