Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

07 januar 2013

Nasjonal økologisk kongress

I morgen skal jeg til Trheim på nasjonal økologisk kongress :)

2 dager fylt med god mat, intresante fordrag og garantert spennende diskusjoner :)
Påfyll av kunnskap og treffe masse trivlige folk fra Norges land, gleder meg!!

Dag 1 er det fokus på hvilken status økologisk mat og landbruk har i dag og hvordan fremtiden ser ut. På kvelden blir det festmiddag :-))

Dag 2, har jeg meldt meg på tur til St.Olavs Hospital og til Bakklandet barnehage for å se hvordan det kan gjennomføres i praksis å bruke økologiske produkter i matlagingen.

Her satser jeg på å ta med meg hjem mange tips og gode råd, som jeg har tenkt og presentere for kommunen min :) Jeg drømmer fremdeles om at barnehagene, skolen og sykehjemmet vårt bør få økologiske produkter i hverdagen sin :-)




Huff så fort det blir sent.....nattinatt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)