Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

20 januar 2011

tattoo

Nå er det ikke lenge før jeg har time hos tatovør Elias Solberg på Siste Stikk i Kr.sund
OOOO!!! Såm jeg grugleder meg!!!  Det er denne smerten som alle snakker om såm gjør at jeg har utsatt det så lenge! Har du født barn er det ikke noe problem å ta tattoo sier folk...men jeg tror ikke smerten er likedan! Så jeg må jo bare gjennomføre det!! :)
Tatoveringen skal ikke være liten, for det tror jeg ikke blir fint med årene som går, men heller ikke en megastor en-I do not love pain!! Motivet blir i første omgang  bryllupsdatoen min 06.06.2006- og neste gang?? et bilde jeg har av gode minner fra hytta i Åsen :)  Mon tro om jeg blir hekta.... :) di jeg kjenner som har tatoveringer sier at har du først tatt 1 blir det garantert  flere! må vel ordne seg en ekstra jobb da!? :) Kjenner jeg bli litt svett bare å skrive om det, men jeg SKAL klare dette også! jeg har jo født 5 barn for svingende! hehe ;) 

ja den som intet våger, intet vinner.... :)










  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)