Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

23 januar 2011

kosehælg : )

Ære være hælg!!! Det er vel di deiligste dagene i uka og di dagene alle gjør ting vi kanskje ikke pleier å gjøre på hverdagene :) Storesøster er hjemme og det har vært så kooos å være sammens henne på kveldene,kosa oss med go mat å kortspill-sistnevnte elsker vi begge-fint vi har noe til felles ;-)  Jeg har loffa i min nyinnkjøpte fliis-mårgenkåbe *gliiiz* og barna har skifta antrekk sikkert 15 ganger, alt fra superhelter til full ull uniform : )
Hos oss har vi ikke hatt tv signal siden torsdag, og det har jo vært helt forferdelig må jeg si!  Pluss at været har vært nå dritt, og 1 av 3 barn har slitt med en stygg hoste!og jeg sliter med en stygg betennelse t tanna mi :(  <3 Ibux!!  Vi har altså vært inne stort sett hele helga, forutenom et par turer på bua.
Barna har sett en god del film og jeg har fått gjort litt research :) Kom heldigvis på at vi har en radio bortgjemt, så den ble godt brukt fredagskvelden. Så idag-  kom jeg på at det finnes jo nett tv!!  Endelig får jeg se litt sport :)  Før vi skal på kaffekos hos Tante Britt, der jeg skal få bursdagsgaven min :) er fremdeles som et lite barn når det gjelder bursdager- jeg elsker oppmerksomhet : )


håper dere utnytter helga max! 

kos kos :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)