Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

02 april 2012

tryggere med buss enn bil :-)

I morgen skal jeg i begravelse til Bæsta.
Jeg tenkte og kjøre fra morningen av, men det har snødd nå i flere dager!veiene er dårlig brøyta, det blåser fra alle kanter så god sikt finnes ikke og som den pysa jeg er tørr jeg rett og slett ikke begji meg ut på
 europavei 39 når det er så dårligt føre!! Jeg hadde nokk klart og kjøre dit, det er ikke det ;-) det er di andre trafikantene som kjører etter fartsgrensene og IKKE etter Forholda :-D
Og la det være sagt, dette gjelder ikke Alle som ferdes langs veien :-) men døttemegta det fins mange hattkaller der ute på veien!
Dessuten, er det jo mye bedre for miljøet at jeg bruker bussen som framkomstmiddel:-D

Turen tar ca. 3 timer, tre timer med ro og avslapping.....skal være godt for både kropp og sjelen det...hadde jeg bare klart det. er forferdelig dårlig til å slappe av når jeg har anledning.Skal overnatte hos en god gammel venninde av familien, og regner med hun disker opp med god mat og drikke til jeg kommer :-)

Selv om det blir en tung dag i mårra, skal det bli godt og se igjen familien sin!! Alt for lenge mellom hver gang det blir!!

til deg som må...ut og kjøre...KJØR FORSIKTI!!!
bedre og ligge ti under fartsgrensa enn ti over!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)