Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

05 april 2012

alenetid hjelper



Får si jeg har hatt herlige dager i bartebyen
På tross av triste følelser
Det var veldig godt å få se igjen alle i familien!!

"En liten" påskegave har jeg kjøpt til  meg selv idag :)
Følte for å muntre meg selv opp litt :)

Har altså anskaffet meg

♥ grønn vintage kjole

♥ gul retro putetrekk

♥ fargeglad sengteppe

Disse fra www.epla.no

Har tatt en sjangs da....vet Ikke om kjølen passer meg Eller Om jeg Tør å gå med den....
Inni hodet mitt ser det strålende ut ;)
Fikk en hærlig feeling of summer av det som ble bestilt :)

Noe skal få gleden av å gjøre Karistua til en mere fargerik opplevelse :)
Gleder meg såååå til våren og sommeren i år 2012!
Har sterk tro på at det blir en uforglemmelig tid av året! :) Kjenner du litt etter...gleder Du deg?


Oppdaget en klesbutikk på solsiden idag ♥

www.namaste.no

der inne falt jeg pladask for noe i grønt :)
I LOVE GREEN!!
med hjerter på
disse kjolene ligger ikke inne på nettsiden deres, så jeg skal få tatt et bilde i morgen med dagslys :)

mannen i huset sa jeg kledde den, min figur kom bedre fram....
Jeppsipeppsi! ;) Det sa han til meg, og jeg svevde et par minutter.... :)
 "inn med magen-ut med puppan" er et begrep som min mor har printe inn i minnet mitt, dog det praktiseres ikke så ofte det burde....

Viktig med god kroppsholdning, en rett rak rygg... You know what I mean :)
(må bare ta et par tusen sittups!den pondusen blir ikke mindre av seg selv-desverre er det ikke ofte konstruktiv kommuniksjon mellom den "fornuftige"  og "ufornuftige" eieren av pondusen....
JADA Det blir forandringer med tiden, men djiiiizesss såååå lang tiiiiid det taaaaar da!!

Så Glad endog,  kjøpte jeg 3 Yoga magazines på togstasjonen i dag :)
Mini rep.til menn -Yoga for men
Er so hot med en fyr som univiser i Yoga!
Yepp yepp
Fikk ei bok i bursdag av venninda mi-Astrosex

masse godt lesestoff på den humpete 3 timers turen hjem!! :)
Sooo Happy Me!!

tid for å legge seg
alenetid igjen, funker fint det


Borte bra-hjemme best ♥





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)