Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

27 februar 2011

knaill fæst!

gårsdagens 30 års lag var helt knaill!!! vi fikk servert hjemmelaga lasange og brød med salat, smakt fortreffelig!! fresh dessert!  å champisen va faktisk ikke så verst!! bursdagsbarnet fikk mye mye fint og må innrømm at når hain bror kom me sang og hjærtelige ord, da kom tåran min! makan te samensveisa søsken : ) sååå kosele!!  
livat gjeng det var det!!! åsså lika æ når folk snakke fra lævra, takk BS!! : )  å huff så sent det ble! kom meg hjem til slutt : ) jaja, er jo ikke ofte enn er på fest, så det blir slik "ta den helt ut" attitude- musikken var svært avgjørende for min del, ingenting er bedre enn å danse seg inn i natten!! 
savner bylivet kjenner jeg!
savner å kunne bare kjøre ned til byn, dra på disco å dance dance dance!! 
får kanskje arrangere discokveill??! får tenke lit på den! :)
håper det ikke blir lenge til neste fest ; )



ble en liten gledesdans i stua når Petter tok gull!! GRATTIS!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)