Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

24 februar 2011

SKI-VM Oslo 2011

Så åpningssermonien i gårkveld, og den var jo fin fin den : ) kjenner jeg ikke er like engasjert som under tidligere VM, men sitter som regel godt planta i soffan å heier på di Norske deltagerne.
regner med at jeg skal prøve å få med meg di fleste konkurransene, men er fast bestemt på at det skal ikke!gå utover ungene.di er ikke så glad i sport :)
vi har tenkt å lage vår egen lille VM dag, så jeg må pent nokk spenne skia på å lage skiløype rundt huset, bålgrilling hører også med :) 


LYKKE TIL NORGE!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)