Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

09 februar 2011

not so lucky...

syte klage syte syte!!! 
har fremdeles infeksjon i kjeven, fått ny pencelinkur-håper den vil fungere snart!! 
ser ut såm jeg har 3 pakk tamponga i kjæften!!! har feber og hodepine å spiser smertestillende hver 2 time. 
skal til tannlegen igjen i mårra tili kl 08.00 OG det gleder jeg meg til!! har en feeling at han må skjære og drenere ut verket, men til det motsatte er bevist får jeg vel bare være optimist....

Jim er også redusert, da han opererte mandagen- fjernet polypper oppi nesen og rettet opp neseveggen. Vi er ikke særlig høy i hatten noen av oss!! Åja, gutta våre...der er en av 3 ikke helt iform- så det blir også et legebesøk i mårra.


Ikke akkurat nå kose innlegg, men godt å få  "det ut"!!


Prøve og såve litt nå!! og satser på at jeg våkner i live i morgen ;)

  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)