Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

04 februar 2011

SOL UTE... SOL INNE... SOL I HJERTET... SOL I SINNET....

Sola skinner på meg, jeg kjenner så godt den gjør meg! Solhilsen! :)
Idag skal jeg,Trym og Loke rusle nedover på  besøk til Frederikk å co :-)
Papsen og Victor er i kr.sund, di skal på kino i dag- så vi koser oss aillihop!!

Jeg har jo da farget håret mitt, (og det er ja som alltid når jeg hjemmefarger: GULT) 
har blitt flinkere til å ikke bry meg om hva andre hvisker og tisker om meg og mitt.

Jeg vil ut og hilse verden med mitt nydelige hår! hehe ;)



 Gooo helg godt fålk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)