Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

29 juni 2011

økologisk rømmegrøt

i skrivende stund står det en kasserolle med nylaget rømmegrøt å putrer på komfyren :)
makalaust om jeg klarer å få det til! :) 
victor har allerede vært bortpå 3 ganger å tjyvsmaka, men han er 
helt sikker sier han: dein e knaillgo mamma! :) 
men det smaker sikkert bedre med smør, sukker og kanel :D  
å det har han jo helt rett i :) dette er første gangen jeg lager rømmegrøt, og som jeg forstår skal den være helt klompefri, og det er så å si min også!:)
........
joda...det var rømmegrøten sin det! kjempegod ble den!!! 
brukte denne oppskriften og dobblet mengden. jeg brukte øko hvetemel, og Røros øko helmelk og rømme.
skal fryse ned en store bolle, så får husfar smake når han kommer hjem :)
det var husmora si det :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)