Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

29 juni 2011

signe kvardagen

da er kvardan kommet :) husfar har reist ut på jobb, mens jeg er hjemme med våre 3 håpefulle :) rydde og få tilbake litt struktur i heimen :) har vært deiligt med 14 dagers ferie fra både vaskejobben og barnehagefri til tvillingene, men da jeg var på jobb i kvell fikk jeg en god følelse, at jeg har på en måte savnet hverdagen :) så nå blir det  lange helger og spreke innspill tenker jeg :) 
                                               gleder meg til jeg kan plukke i haven!

hadde vært mega om været hadde blitt bedre! den sola lar seg vente på....har hørt torden og enn sier at etter torden kommer finværet....? hører flere nevner tropevarme. åja, DET synes jeg lover godt :) så da satser vi på sunshine da! 
................................20 sekunder senere.................
what tha ****! så på www.pent.no  nå, og ALLE andre værweb sider og det er minimalt med solskinn å spore på over ei uke!!! MAMA MIA! åssen skal det gå?? SÅÅÅ glad jeg kan og kle meg etter været og sitter ikke inne pga dårlige klær :))
kommer sikkert til å sjekke værvarslet flere ganger om dagen nå! ;) 


jaja... neinei...   :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)