Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

23 juni 2011

vårt fristed

                                           Karistua

Den er gammel og slitt...vellbrukt og en smule neglisjert, men halleluja! den er ubeskrivelig hærlig!!!
vårt eget lille fristed! her bader vi nakne og har lite med "regler"....
jeg har feriert så og si hver eneste sommer siden jeg lå i mors mage, og det samme har min mor og min datter :)
utedo og ikke innlagt vann-pærfækt!
er vel mitt aller beste barndomsminne!
båten vår flyter smooth og lekker ikke ;) 2 likedane årer har vi å :) 
så i år, skal vi ha befaring på eiendommen-det gleder vi oss til, så vi kan se hvor vi skal begynne å pusse opp, for det trengs!

                                               regnbuen går ned i hammarvatne
                                                          utsikt fra hytta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)