Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

02 august 2011

en hærlig solskinnsdag

I dag har vært en hærlig dag! far i huset sto opp med barna, mekket frukost med di rundstykkene vi laget i går og kjørte di til barnehagen. jeg fikk sove, leeeenge! <3 
sto vel opp i 11 tia, samtidig med min kjære fjortis :) 
steikende sol ute og husfar og vår førstefødte på vei ut for å gå tur i skogen,
på leting etter sopp :)
med fotoaparatet og niste i kurven gikk di forventningsfulle og glade i vei :)

mens jeg vasket klær, klipte plen og fjerna ugras, vannet blomster,snek meg til litt soling på verandan me frukost/lunsj å blåbærte, kjapp tur innom jobb og fiksa 1 uke ferie, 
så meg leeeeenge i speilet og tenkte "æ træng et par tima te frisøren!!" for dær e æ sjeldent, og det synes såååå godt!!

 får så å få hjem guttene med dette
ferdirensket og klar til steking                           


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)