Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

18 oktober 2011

Godt humør av musikk

Om jeg er svært så lei meg eller
superhappy as few eller
huset trenger en shining innvendig eller
noen har gjort meg skrekkelig irritert.... blir det som oftest satt på musikk her hjemme.
 Det er noe med beaten i musikk som får meg i bedre humør, mere fornøyd eller litt mindre trist :-) joda, jeg har sikkelig gråtemusikk også!men den brukes ikke så mye for tia
 (og det er jo svært så bra) :o)
Og det spilles høyt! nede på kontoret mitt, eller i hele huset når mann og barna ikke er hjemme.
Har også en søt rosa liten Mp3 spiller, men den blir alt for lite brukt! (sjærpings :o) 
Her er noe av det jeg hører på akkurat nå:










sistnevnte blir jeg spes igodt humør av, sikkert fordi det er slik musikk vi trener til når jeg er på Zumba trening  :-D

Hva slags musikk har humøre  Ditt?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)