Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

19 november 2011

Inatt.....

kommer min kjære mamma :) hun tar kveldsflyet fra Tyrkia. Snilleste mannen min har dratt for og hente henne :)
så imens har jeg vasket og ryddet så fint neri kjellerstua der jeg har tenkt at hun skal få bo :)
Litt grønne planter, nyoppredd seng, stearinlys, varme pledd i sofan ogt såklart tent opp i ovnen :)
Hun blir bare en uke denne gang, og vi skal nyyyyte tid ilag! Min lillebror kommer også, fra Stavanger. Så det blir folksomt her hjemme! På tide vil jeg påstå, det er mange år siden vi har alle vært samlet! :)

Trym, bestemor Kari, Loke  2008

Mamma har fortalt meg at  hun har med noen julegaver til oss, guttene i huset gleder seg voldsomt kan du tro!!
Hver gang hun kommer en tur, har hun alltid med seg gaver :) denne gangen vet jeg at jeg får raki, mint te og fersk bladpersille :) 
Dagene som har vært denne uka har vært travle! med mannen endelig hjemme har det ikke blitt mange innlegg ;)  Tror jeg skal lage måneds innlegg....med bilder såklart :D Ønsker meg såååå inderlig et nytt kamera!!!!

gooo natt der ute.... :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)