Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

21 november 2011

Familien på besøk

Lørdagsnatta kom mamman min <3 verdens snilleste ektemann hentet henne :)
og ja, hun hadde med seg gaver :) Våre 3 små, fikk dokke som danser og spiller musikk, på tyrkisk....jaja heldigvis så "går det ikke ann og skifte batterier..."  :)

Jeg fikk bla. ei stor flaske raki, sjokolade, nane te i løs vekt (som da er mint te) 4 store bunter fersk bladpersille, slangeagurk og tomater :) fordi, tomatene og agurken smaker totalt forskjellig fra norges!
kan ikke samenlignes!
 mamma skal være her en uke, og iettermiddag kommer min lillebror som vi ikke har sett på flere år. Skal bli godt med familie kos!! :)  Til helga kommer kanskje mine 2 ungdommer, og da blir det fullt hus og stormende jubel! :)

Kjenner jeg gleder meg masse!! for det er synd vi bor sååå langt unna hverandre!!

Har du familien din i nærheten?

Gooo mandag !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)