Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

26 november 2011

Calorimetri-pannebånd

 Guri fra Livet i fjøset   er ei svært så kreativ dame! :) og da hu la ut dette innlegget  var jeg kjapp med å sende inn en bestilling! :) Midt i blinken for meg :)
Jeg bestilte 2 stk, en blå og en grønn. Den ene til meg og den andre skal jeg gi vekk i julegave til en god venninde :)
Et koseligt kort med bruksanvisning for vask lå med :)



Takk for handelen Guri!! :)  Di varmer sååå godt!!
Hun har også en blogg der hun legger ut ting for salg, fjøsbua.
Ta deg en tur, kanskje du finner noe du også liker! :)
Jeg har brukt min i flere dager nå ;)








1 kommentar:

  1. God kveld kjære nabo! Herlige luer. Så kjekt ut med pepperkakebaking med gutta! Det er kos med advent, gitt. Foreslår kaffe og pepperkaker ved kjøkkenbordet i Svingen, kanskje til uka? Fin lørdag til deg. Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)