Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

25 desember 2011

barnas julekveld

1 pakke får guttene åpne på formiddagen, og da gjerne noe vi foreldre vet hva er og som kan holde dem litt opptatt mens det kokkeleres på kjøkkenet. Storbror fikk bilbane, så vi trøydd oss begge i 2 timer med å sette den sammens :)) til sweet music fra tvillingene som fikk seg gitar og microfon stativ med ulike funksjoner. Høyt støynivå fra morgen til kveld! ÅÅÅÅ jeg er så gla jeg har øreklokker!! ;-)
Jeg pleier å slå på juletrelysa presis klåkka 17, til tonene fra Sølvguttene på nrk1, men på formiddagen begynnte det å snø så da klarte jeg ikke å vente :-) Det var noe helt magisk, spesielt siden all!snøen hadde regnet bort-Vi ha plassert treet Midt på gulvet :-)i god tro om at vi skulle kunne gå rundt det mens vi holder hender, men vi mangler ett par hender, vi får ta en runde når papsen kommer hjem!
I samme tid, pleier vi å sette oss til bords, men i går var guttene utålmodige og jeg tenkte "så slavisk trenger jeg jo ikke være" . Siden ungene ikke spiser ribbe eller kjøtt, ble middag røkte julepølser fra Gilde/kålerabistappe/potet/grønnsaker og smeltet smør med gressløk. Dessert ble jorbær/blåbærgele med vaniljesaus. (I år, alt kjøpt ingenting hjemmelaget)
Alle spiste, vi skålet med julebrus & clausthaler og lokevennen <3 kunne under skål nr "20" fortelle oss at han synes jeg hadde gjort en bra jobb, "bra innsats mamma", mens han ler høylytt! :-D He made my day!


Gutta skal ha skryt!for di hjalp alle med å rydde bordet etter middag og desserten-  og da vi hadde satt fram litt snop, var det dags.....vi pakket opp i et "maraton" tempo, di var flinke til å kaste papir og legge gavene sine på "plassen" sin (så mor får bedre oversikt :-))
Allerede! klåkka halv 7 var vi ferdige, og alle hadde fått ting di ønsket seg, Alle var fornøyd med kvelden! :)

Fortsatt goooo romjul godt folk




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)