Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

27 februar 2012

god damed....oh well.....

Endelig!er vinterferien over for vår del.  1 gutt på skolen, 1 i barnehagen og den siste har fridag, men er ikke helt kvitt hosten sin.
Endelig?sier du, ja det skal jeg skrive under på! sier jeg ;)
Vi hadde planlagt å ta ferien på hytta vår i nord-trønderlag,  da isen på vatne var tykk og trygg, nokk snø var det der, papsen hadde friperiode, pungen var full av cash..... bob bob ;) 
seriøst, alt lå til rette for en ferie med maxs nytelse!

så skjer det som jeg ofte betegner som TYPISK! 
Alle guttene mine blir forkjøla med feber, stygg hoste og kroppsverk. Så hysterisk og livredd for lungebetennelse som jeg er, har di heller ikke vært ute på over en uke. Men av erfaring viser det seg at om di er inne og hviler som best mulig og ikke utsettes for skarp luft, blir di raskere frisk. 
Og det verste jeg vet er syke barn- hjertet gråter når di ikke har det godt inni seg....da jeg vet hvor vondt det er å være syk, selv av en uskyldig forkjølelse....


Ungene så fortvilet og lei seg, og skjønner ikke hvorfor vi ikke kan dra....heldigvis skal det bare en god forklaring til å di skjønner situasjonen.
Så lørdag, begynner far i huset og kjenne symptomene...and I`m like; GOD DAMED! når skal dette ende?? 
Disse mennene er jo like om ikke enda sykere enn både barna og alle andre.... ;)


Og det passer dårlig det også :) 
Jeg har jo "1000 ting" på tapeten som jeg skulle ha fått gjort!
Men så var det det å ikke stresse, ikke ta meg vann over hodet,
ikke glem å puste og smile.... :) 
Papsen reiser ut på jobb neste uke, og da må jeg legge om hverdagen igjen. jeg fikser det fint, men det er så kjedelig at det typisk er noen som blir syke når enn har planlagt og kose seg ilag! Føler verden stopper opp en stund, ting hoper seg opp og jeg henger etter.....




Men.
Jeg skal pleie min kjære som best jeg kan, og samtidig utnytte denne uka maxs!!! 

Så jeg skal glede meg til dobbel time med zumba ikvell!jepp det skal jeg :)  


Riktig god uke til deg der ute! :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)