Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

25 februar 2012

LørdagsZumba i Surnadal

Siden alle guttene mine er på hvert sitt stadium i forkjølelsen som herjer, og jeg er frisk og vil Ikke bli en av di syke....
 "rømmer" jeg... til forhåpentligvis ei sveitt og sprudlende treningsøkt i Idrettshallen i Surnadal!
Jeg tror jeg er den eneste fra min kommune som skal ivei...dog gleder jeg meg masse masse!!!

Jeg har kun tatt 1 zumbatime i surnadal, men har danset her på halsa i over 1 år-så litt kan jeg jo, og det blir ekstra utfordrende når det er  andre instruktører enn di du er vant til! for det er mange forskjellige måter og presentere på!
Det kommer også zumbadamer fra Tingvoll, surna, rindal :)


litt info fra Facebook siden :)
Lørdag 28.januar inviterte Surnadal Velværesenter til åpen time i Zumba i Surnadal idrettshall. Nesten 40 damer og jenter møtte opp til en treningsøkt med heftige latinorytmer og hoftevrikking, under kyndig ledelse av zumbainstruktør Anita Gjerstad Lindvåg!
 Dette skrev trollheimsporten.no, etter storsuksessen LørdagsZumba!
 En gladnyhet til deg som er like zumbafrelst som oss, lørdag 18 februar, 25. februar OG 3. mars kjører vi på med LørdagsZumba i idrettshallen!!
 Gratis for medlemmer, og kr 100,- for ikkke-medlemmer. Hjertelig velkommen! :)


JIPPIKAIEEEIIIII!! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)