Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

16 mars 2012

Glædeli hælg!

I dag er en glad dag ♥ go feeling inni meg og det må man bare bli glad av! :)

Fått koselige mail å ser at jeg har fått enda en som vil følge bloggen min ♥ juhuuu!

Har vært på hyggelig lønsj hos naboen i svingen ♥ fikk servert Granola med tyrkia-yåggert
og kosa meg med MiniGlede ♥ skjønneste babyn i gata! :)

Åfysøren det var såååå godt!! Ja det er noe jeg skal lage meg!! Granola altså, yåggerten har
jeg allerede kjøpt *gliiis*

♥ Ungene er i storform,  det lover godt :) svigemor kom plutselig innom og ville passe
guttene et par timer så jeg fikk dra på jobb, nå slipper jeg å fikse barnevakt
og kan nyyyyte hele helgen uten stress :)

Håper på oppholdsvær resten av helga! Da blir det kanskje en tur til fjærvikstranda,
kaste flyndrestein, ta tulle bilder og grille pølser :) Guttene elsker det! :)

♥ Fredag er min beste dag i uka! Din å? :)

Gooo hælg der ute, smile & be happy :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)