Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

15 mars 2012

økobevisst blogger

Tirsdagen skulle jeg skofte FF for å lese et par blogger som jeg synes traff meg midt i ♥
såklart (bob bob...) måtte  jeg få med meg kveldens episode :)

Vel etterpå satt jeg med ned for å lese :) av di bloggene jeg skulle lese ble det bare en gitt!

http://www.ecolykke.com/

Makan te dame!!  Satt i flere timer :) koste meg masse masse!! og da klokka viste 01, var det strengt tatt på tide og legge seg!
Blogger`n med sine så ærlige og inspirerende ordlag og hærlig levende bilder
gjorde meg 110 % sikker på at jeg har valgt riktig livsstil for meg og mine!!

Hun er en Bevisst økodame med stor B og Hun fortjener virkelig ros!!

Dette innlegget rørte meg http://www.ecolykke.com/2010/06/fasade.html  fikk meg til å tenke så inderli på hva Jeg synes er bra nokk for meg personlig og min familie :) at jeg er på rett vei  :)

Tusen ♥ takk for at du blogger EV!!!!

:) besøk henne du å da vell ;) 









4 kommentarer:

  1. Kjekt å føle at man er på rett vei! :) Masse herlig du fikk kjøpt på Skogan da. Nyt! Kanskje vi snakkes i dag?

    SvarSlett
  2. Tuuuuuuuuuuuuusen <3 takk for fine ord:) Det varmer sååå mye. Er veldig godt å bli satt pris på:) Det er virkelig storhjertet av deg:)

    SvarSlett
  3. Ja Else skriver en fantastisk blogg! :) Ha en super duper helg Ann Kristin. Jeg skylder deg en mail, den kommer snart, ting har bare stått litt på hodet her den siste uken! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ;) kjenner meg godt igjen der ja du :)) no stress! ;) Super hælg te dæ å Frøken BitterSøt!! :)

      Slett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)