Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

26 april 2012

Give aways with meaning?

Da jeg opprettet Min blogg,  tenkte jeg at den Ikke skulle bli frontet med en drøss av give aways og salgsannonser her og der!
Etter et par år nå, og mere erfaring når det gjelder bevisste valg her i livet-
ser Jeg at jeg vil dele det glade budskap med andre :) 
Jeg vil linke til andre bloggere som har konkurranser, utfordringer,give aways o.l -
som Jeg synes Di har en Mening bak, som gir Meg noe positivt! :) 


Så er det opp til hver og en,  hva di vil ta til seg,  av denne informasjon jeg deler  :)


Idag vil Jeg dele denne med dere :)








Premie med mening:






Det er ulike regler for å bli med på slike,


Og når det blir spurt: "Gi ditt beste tips for en litt grønnere hverdag og livsstil",


ja da Må jeg jo delta! :) 


Et av mine tips: 


Abonner på  disse to bladene:       ren mat   ♥   grønn hverdag


For er du endten ny , dreven eller  hardbarka engasjert i å leve grønt, 
ja da Er disse to til stor inspirasjon og gir deg svært så lærerik lesning!! 
Vi lærer noe nytt av hver utgave :)
Det er også en ypperlig gave til di som har "alt" og som kanskje trenger en ekstra overbevisning
på hvor lønnsomt det faktisk er,  å være bevisst i hverdagen sin når det gjelder egen helse og miljø :)


Nytt fra Ren Mat:
Kjøkkenhageglede for sstore og små



Vi trekker flotte og nyttige bøker ved hver utgivelse av Ren Mat.


Som ny abonnent kan du bli én av fire heldige vinnere!











Husk; 


Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre noe


Live Clean  ♥  Go Green

 



1 kommentar:

  1. Tusen takk for kjempefine tips! :) Ha en super dag videre. Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)