Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

29 april 2012

sol ute!! jippi!!!

tidlig oppe i dag, det er meldt solskinn :-D
Frukosten er inntatt, og nå skal det pakkes til en fin fin solskinnsdag med ungene :)

solkrem *check
regntøy og støvler *check
kaffe til mor *check
dig.camera *check
ved,fyrstikker til grillen *check
dopapir *check
rent vann *check
førstehjelpsskrinet *check
håndkle for den som "helt sikkert" kommer til å blompe/bade :-) *check
ullundertøy til skifteklær *check
ekstra sko *check
ostesmørbrød,oppskårede grønnsaker og frukt *check

Tror jammen meg vi tar med strandstolene våre , og ullteppe ; - )))
meldt sol heeeele dagen, meld svak/flau vind og rundt 10 varmegrader :-)
må nyte denne dagen til det fulle!! for om enn skal tro på værmeldingen di neste dagene
meldes det "snø" regn og sur vind til slutten av uka! og det håper jeg forandrer seg :-D


oppdatering:
fugle loppene er for lengst borte ;) di Må jo være i slekt med myggen/klegg/blinning!
Intens kløing et par dager ja!
det spirer og gror rundt oss og snart er det meste av frø kommet i jord, vi satser på å så direkte i år-håper håper det blir vellykket :))
jeg har også  vært på vårloppis :)
dagene nytes med mamman min, det er ikke en dag som er lik og jeg kjenner godt på kroppen at effektivitet har fått en ny betydning ;)) evig takknemelig!!
mannen min kommer hjem fra jobb onsdagen og det er hans siste tur ute på nordsjøen, så tiden framover nå blir spennende!! og vi gleder oss til nye utfordringer!! <3
igår var jeg og besøkte gravstedet til en ubeskrivelig god person, som forlot verden alt for tidlig i fjor vinter-jeg har ikke klart å dra tilbake etter begravelsen!men i går var det noe som trakk meg dit....det var godt! <3


Håper Du har en bra dag der du er!! :) Har du sol eller regn, kom deg ut en tur :)
det gjør så godt for kropp og sjel!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)