Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

08 juni 2012

Sun is shining-Life is sweet ☺

For en hærlig solskinnsdag!!! En perfekt start på helgen ☺ og det skal visst være slik et par dager!

Mannen og gutta boys har dratt på hyttetur, så mamsen er hjemme alene :-)
Alenetid ☺ Etterlengtet må jeg ærlig innrømme, dåg blir det ikke en hvilehelg ☺

Nå som sommeren er endelig her, synes jeg det er godt med en vårrengjøring i heimen, og det gjør jeg best når jeg er alene. Pluss at jeg kan spille MIN musikk SÅ HØYT JEG VIL!! ;-) 




I mårra skal velforeninga i boligfeltet jeg bor, ha Lørdagskafe på Halsa skolen kl 12-14, med mulighet for å sitte ute og nyte solen mens ungene har mulighet til å leke seg - det er både sosialt og forhåpentligvis inntektsbringende :-D Og da skal jeg lage bakelsrøre, tenker
jeg skal bruke en rømmeoppskrift-økologisk såklart ☺
Ellers blir det å få kjøpt presskanne med kaffe,hjemmelagede kaker, vafler, pukka te, ferskpresset juice :-)



Hørest ikke det nam nam ut!? :)

Nå roper solen på meg, så nå skal jeg rusle ned til butikken og kjøpe økologiske egg :)

Håper du har en fin fin dag!!

Varm klem fra meg ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)