Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

05 juli 2012

det går opp det går ned

Er forkjøla, til gangs.
Energien er borte.

Har så lyst til å være frisk nå som vi har sååå fint et vær!! I går dro paps, victor og loke til Medgårdsvatne for å bade og prøve fiskelykken. Loke fikk sin aller første fisk på dupp og mark, guten var i ekstase!! Synd han ikke ville spise fangsten sin-derimot broren spiste gladelig sin ferskvanns ørret :-D

Allerede juli, og mange uker har gått meg hus forbi!
Hverdagen krever sitt som vanlig(mulig litt mere krevende denne sommeren!)
Et livstegn fra meg er iallefall på sin plass.

Nå må jeg bare se til og bli frisk! har jo vært litt aktiv i hjem og hage.... ;-) tilogmed funnet fram malinga mi igjen....langt der inne fann jeg grønn fargen min-varm grønn heter den, og har gitt et par strøk til noen småmøbler...akk som jeg har savnet den fargen, min favoritt!!


Prøve og få ungene i barnehagen, idag skal di lage is- spent og se hva slags oppskrift di bruker!

Håper alt er bra med Deg!!
Klem fra Meg ;-)                                                                           

1 kommentar:

  1. God bedring fra meg,Ann Kristin - koselig med livstegn, håper du friskner til snart og får tilbake energien!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)