Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

05 juli 2012

hvor mange treff på di spes. innleggene?

Jeg bligger når formen er tilstede, så enkelt ...er det med meg :-)

Og er det noe jeg er opptatt av ( i mitt eget tempo) så er det bla.
 å få ut informasjon om rene og naturlige produkter til folket!

Hver vår haster jeg meg inn til grønn hverdag  sine web side
for å se om di har allerede startet å teste ut årets solkremer :-)

Og som regel legger jeg ut link til deres info, samt link til den som selger testvinneren.

1 juni i år, skrev jeg  et slik innlegg  - og såklart med overskriften "solkremtest 2012" er det ikke så rart at det har vært mange søk på nettet, da det er jo oftest di ordene folk bruker.....dette har jeg ikke tenkt så mye på...helt til jeg så hvor mange treff jeg fikk på akkurat det innlegget- nå oppi 547 treff.
Joda, jeg håper jo kanskje at noen av di tar seg en tur tilbake hos meg eller at di iallefall blir litt klokere når det gjelder og handle solkrem   :-)    
Har du handlet deg solkrem som er fri for miljøbelastende stoffer,
parfyme, hormonforstyrrende stoffer (bl.a parabener) ?


Eller bruker du kanskje ikke solkrem?



 
Med eller uten: GOOOO SOMMAR!!! ♥
                             

1 kommentar:

  1. RE: Takk for hyggelig kommentar på min blogg :) Vikingmarkedet er i Sunndal ja, på Leikvin museum hvert år. Bloggen til Møre Frie Vikinger: http://morefrievikingar.blogspot.no/
    De glassene ble solgt av østeuropeere, men jeg er sikker på at de også har en nettside... Jeg har ikke linken, men kanskje mørevikingene kan oppgi den. Morsomt at du bor i Halsa, det er jo ikke så langt fra oss! Angvika holder vi til nå ;) Føler meg litt alene med mine grønne lidenskaper her oppe! Så da er det godt at du er her :)

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)