Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

09 juli 2012

Karistua ♥

Det er over.....det kjennest som om noen levende har dødd......
Så ufattelig trist det er!!! 
hytteferien
er avlyst da hytta vår brant ned til grunnen fredag 6 juli .

Det er så uendelig trist!!!! Venter bare på svar fra kriminaltekniker på hvordan dette kunne skje.
Og heldigvis var det ingen i hytta da det skjedd!! 
Ja det var bare ting som brant opp, og desverre kan vi ikke få tilbake di....
bestemors kjøkkenutstyr....bestefars selvlagte kjøkkenstoler og bord, mamma jyngestol, alle bildene og gamle tingene....Men denne hytta....såm var så spesiell, det var bryllupsgave til mine besteforeldre fra mine oldeforeldre, satt opp på dugnad i 1955.
Jeg har vært der hver sommer siden jeg var 4 måneder  (med unntak av et år da jeg var gravid med tvillingene) Ligeså min mor- Og alle mine 5 barn har vært der hver eneste sommer siden di ble født.
En plass der jeg har så å si alle mine barndomsminner,
den eneste plassen i hele verden jeg alltid har følt meg trygg.






Åååå  hærreguuuud så jævla urættferdig dette er!!!!!


1 kommentar:

  1. Dette var jammen trist!!! Skjønner godt at du er både sint og lei deg.
    Føler med deg og håper dere kommer til å få svar på hva som skjedde.
    Stor klem til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)