Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

11 april 2011

2 dag etter Zumba Maraton, status til "musklene" er: ikke stiv! :)  så da har jeg vært flink pike å tøyd ut da! hehehe :) er ofte jeg ikke tar meg tia til å tøye ut etter ei økt, men etter 3 timer med kroppsvrikking var det særdeles nødvendig trur jeg :)  flink til å spise i pausen, få frisk luft og drakk masse vann- og INGEN sig.!  Så ja, jeg kan godt skryte litt av meg selv :)  vi var ikke så godt representert ifra Halsa, Tingvoll derimot! Må skryte litt av gjestene også! makan te livate og humørfylte Zumba damer skal enn lete lenge etter!! :)  sikkelig sammensveisa gjeng er di!  tror hele gjengen var der :) å Tingvolls zumba instruktører, wow!! sikkeli trøkk på di 2! :)  dette liker jeg godt :)
ser virkelig fram til å treffest i sommer på en ny zumba maraton!!! 
og I morgen er det igjen Zumba trening her på Halsa, kanskje vi får se noen nye trinn....some sexy attitude.... :)  gle me!  


zumba

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)