Lucky Life

My life is filled with lots of love & joy
and amazing people that I can not live without!
I belive I have a blessed life!
Thats why the name Lucky Life

24 august 2012

ukeslutt starter

i ei Rasande te fart!! :-) Goooo mårn verden!
Presterte og forsove oss i dag da, dvs jeg gjorde det! Ennå jeg la meg kl 24 igår, og gledet meg til 7 timers søvn! slumre-funksjonen på tlf er glimrende! men ikke når den slår seg av etter 2 trykk....så da ble det 35 minutter ekstra gitt!
Energien har holdt seg bra di sist ukene, og rutinene etter skolestart er så å si innkjørt så på jeg et kvarter fikk jeg laget matpakke-som idag ble heimbaka brød med røros smør (eneste smøret vi bruker i familien) med bestemors brunost samt cherry tomater som han elsker!
(vet jeg kunne laget den i går kveld, men da ble kvelden prioritert til andre ting :-) 
Han kler og flir seg mens jeg lager frukost, så springe ned på kontoret for å printe ut et bilde av han som skulle brukes som gebursdag tavle på skolen, på veien kler jeg meg selv :-D og vi kruser ned til bussen som går 5 på-En superglad gutt vinker hadetbra-gleder meg over å se så fornøyd han er!!

Hjemme venter tvillingene Trym og Loke :) nyoppstått og såååå søte ♥
Loke har fridag i barnehagen, mens Trym har neste mandag-så skal di begge gå tirs tors og fredag, siden jeg jobber disse dagene er det en god løsning! di er nå førskolebarn i barnehagen og megastolt over det!!!

Jeg gleder meg masse på helg nå!! Full rulle hele helgen!!
På jobb i dag, jeg har ettermiddagsvakt og i dag kommer ukas meieri varer :-)
kvitost, sprett yoghurt, lettmelk som er økologisk-så andre varer som grapefruit og ananas juice, laktosefri melk og andre div.
Onsdagen hentet jeg ny forsyning av grønnsaker fra vår lokale økobonde i surnadal-store sukkererter, grønkål, bladpersille, neper og rødbeter-NAM NAM!!! Det smaker såååå godt!!!
Tror vi må bestille igjen til tirsdagen, for dette er varer som går fort ut!

Butikken vår er åpen fra kl 10-19 idag og i morgen kl 11-17  :-)

I morgen kveld skal jeg hjelpe til på ferjecruiset- gleder meg vilt!!!
DETTE blir en opplevelse Utenom det vanlige!! Og har du ikke sikret deg billett ennå, hiv deg rundt! ;)

Søndag blir det tur til Tingvoll Bioforsk  der er det kjøkkenhagedag - her vil vi garantert finne inspiasjon og ikke minst bli inspirert til neste års ulike økologiske prosjekter  i permakultur ånd!
En Perfekt søndag med andre ord !

Glad helg ønsker jeg dere alle!! ♥








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at akkurat Du legger igjen en melding til Meg ;)